Gotowe życzenia SMS

Miłosne - Dla niej

Bez Ciebie tak pusto, I oczom i ustom Smiech schowal sie w koncie i spi. Wieczory sie dluza, a jest ich tak duzo. Nikt bliski nie puka do drzwi, Bez Ciebie Jedynej tak wiele jest zlego. Jest smutno i plakac sie chce, pamietaj wiec o tym, ze komus na swiecie jest smutno bez Ciebie i zle!!

dodane przez : Admin
spacer

Miłosne sms

Szukam sposobu by serce Twe zdobyc, lecz chyba sie nie da... wiec nie wiem co robic. Gdybys zechciala byc razem ze mna, bylabys moja slodka krolewna!

dodane przez : Admin
spacer

Miłosne

Nie wiesz kochana jak bardzo Cie kocham, w smutku co noc za Toba szlocham. Przyjemne sa chwile gdy jestesmy ze soba, lecz gdy Cie nie ma tesknie za Toba...

dodane przez : Admin
spacer

Śmieszne SMS

Przepraszam, ze tak przez sesemeska, nio ale tak jakos wyszlo, innaczej nie potrafie, musze Ci to powiedziec, to dluzej nie ma sensu, takie oszukiwanie, lepiej jak to sie stanie teraz niz pozniej, im dluzej bedzie sie to ciagnelo tym gorzej dla Ciebie, nie jest mi latwo, nie potrafie Cie juz dluzej oszukiwac, w koncu jestesmy juz dorosli i napewno kiedys zrozumiesz, ze musialam tak zrobic, wiem ze bedzie Ci ciezko, ale wierz mi, ze i mnie jest ciezko... pisze to bo ktos Ci to musi napisac SWIETY MIKOLAJ NIE ISTNIEJE!

dodane przez : Admin
spacer

Śmieszne SMSy

Uwaga, uwaga - ten sms ratuje krowy - oto ich slowa: PIJCIE MLEKO NIE WYSYLAJCIE NAS NA BEZROBOCIE

dodane przez : Admin
spacer

Wiersze Wielkanocne

Z Okazji swiat WielkiejNocy zycie Ci: usmiechow bez liku przy wielkanocnym stoliku.. Przajaciol wielu, duzo w portfelu, Dyngusa mokrego i czasu radosnego:) A przede wszystkim prawdziwych i uczciwych przyjaciol, szczescia w milosci i spelnienia marzen!!!

dodane przez : Admin
spacer

Wiersze Wielkanocne

Kto ty jestes? Jajeczko. Jaki znak twoj? Zolteczko. Gdzie ty mieszkasz? W skorupce. W jakim kraju? W kurzej dupce:)

dodane przez : Admin
spacer

Życzenia Wielkanocne

Najlepsze zyczonka, pieknego slonka, smutkow malych jak biedronka, szczescia wielkiego jak smok, smaczenego jajuszka, mokrego dynguska i prezentow bez liku

dodane przez : Admin
spacer

Wielkanoc

Alleluja, Alleluja ! Wesoly nam dzis dzien nastal, Chrystus bowiem zmartwychwsal, Radujcie sie wiec i z ufnoscia patrzcie w przyszlosc. Niech zsyla na Was laski i wnosi szczescie do Waszego rodzinnego zycia

dodane przez : Admin
spacer

Życzenia na Wielkanoc

Niech Wam Mili bedzie wiosennie, slonecznie, witecznie! Niech ciesza Wasze oczy kolorowe pisanki i wielkanocne baranki. Niech sie w Smigus Dyngus woda na Was leje a wielkanocny Zajc przyniesie radosc i nadzieje

dodane przez : Admin
spacer

Wiersze Wielkanocne

Wszystkiego Dobrego, Jajka wielkiego, malowanego, zielonej laczki na ktorej zajaczki jedza makowce i pasa owce

dodane przez : Admin
spacer

Życzenia na Wielkanoc

Zdrowych, radosnych Swiat Wielkiej Nocy. Suto zastawionych stolow, duzo wody w poniedziałek, jak najmilszych spotkan w gronie przyjaciol i rodziny oraz bogatego zajaca z wielkimi jajkami

dodane przez : Admin
spacer

Wielkanoc

Wesolego jajka, kurczakow, baranka, ciasta z rodzynkami, ostrego chrzanu, teczowych mazurkow, mokrego Dyngusa i ode mnie calusa ;-)

dodane przez : Admin
spacer

Wielkanoc

Duzo slonca i radosci, w pierwszym dniu duzo gosci, w drugie swieto duzo wody to dla zdrowia i urody, wiele jajek kolorowych. Swiat Wesolych, no i zdrowych!

dodane przez : Admin
spacer

Wiersze Wielkanocne

Rozkicanego zajaca, usmiechow bez konca. Wody w butach i w koszyku, jajek smacznych i bez liku. Babki dorodnej i smakowitej i niech te swieta beda nadzwyczaj obfite!

dodane przez : Admin
spacer

Życzenia Wielkanocne

Zdziwisz sie: Kto?..., zdziwisz sie : Skad?..., a ja Ci zycze Wesolych Swiat. Pomyslisz sobie to jakas bajka! A ja Ci zycze smacznego jajka. Czy jestem szczera? - Nie miej obawy, bo rowniez zycze milej zabawy!

dodane przez : Admin
spacer

Życzenia Wielkanocne

Mnostwo radosci, jaj obfitosci, koszyka marzen i mocnych wrazen, a w dyngusa duzo (ch)lania i radosci z leniuchowania - tego zyczy zajac w kolko sciskajac!

dodane przez : Admin
spacer

Wiersze Wielkanocne

Zdrowia, szczescia, humoru dobrego a przy tym wszystkim stolu bogatego, mokrego dyngusa, smacznego jajka i niech te swieta beda jak bajka.

dodane przez : Admin
spacer

Życzenia na Wielkanoc

Z okazji Swiat Wielkanocnych, zycze wszystkiego tego, co od Boga pochodzi, oby skrzydla wiary przykryly kamienie zwatpienia i uniosly serca ponad przemijanie!

dodane przez : Admin
spacer

Wielkanoc

Wesolego jajka, kurczakow, baranka, ciasta z rodzynkami, ostrego chrzanu, teczowych mazurkow, mokrego Dyngusa i ode mnie calusa.

dodane przez : Admin
spacer
1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 , 25 , 26 , 27 , 28 , 29 , 30 , 31 , 32 , 33 , 34 , 35 , 36 , 37 , 38 , 39 , 40 , 41 , 42 , 43 , 44 , 45 , 46